Snelle verzending
Wij versturen onze pakketten elke werkdag, van maandag t/m vrijdag.
Als je een order op een werkdag voor 16:00 afrond, verzenden wij je pakket in de meeste gevallen dezelfde dag nog.
Dit kan vanwege drukte of externe factoren soms een extra dag duren.
Verzendkosten
Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen in Nederland zijn gratis, u betaalt hiervoor geen verzendkosten.
Verzendkosten binnen Europa kunnen variëren van € 3.95 tot € 8.95.
Het exacte bedrag kun je zien tijdens het afrekenproces.
Levering
Ik woon buiten Europa, verstuurd Circle Of Trust naar mijn land?
Helaas versturen wij niet aan landen buiten de E.U.
Wij verzenden naar Nederland, België, Duitsland, Denemarken, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje en Zweden.
Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
De meeste orders worden binnen 1 werkdag verstuurd.
Afhangende van je woonplaats/gebied (en de verwerkingstijd van de douane) kan de leveringstijd variëren van 2 tot 20 dagen.
Voor bestellingen binnen Nederland, zal je pakket waarschijnlijk de eerstvolgende werkdag na verzending worden aangeboden.
Wat is mijn order status?
Je kunt je orderstatus altijd bekijken door in te loggen in je account en te kijken bij ‘Mijn Account’ en dan te klikken op ‘Mijn Orders’.
Als je geen account hebt aangemaakt kun je de verzending volgen via de Track & Trace code die je ontvangt via e-mail.
Retouren
Ik wil graag mijn bestelling, of een deel hiervan, retourneren. Wat moet ik doen?
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je bestelling, dan kun je ongebruikte artikelen tot 14 dagen na ontvangst retour sturen.
Verstuur de artikelen als het kan in de originele verpakking, of een andere verpakking die er voor zorgt dat de artikelen onbeschadigd blijven.
De verzender van een retourzending is ten alle tijde verantwoordelijk voor de retourzending, tenzij van tevoren anders afgesproken.
Bij een retourzending is de consument de verzender.
Bescherm jezelf door verzekerd te verzenden, tijdens het aanmelden heb je als consument de optie om verzekerd te verzenden via de gekozen retouroptie.
Artikelen die je retourneert moeten tenminste voldoen aan onderstaande criteria:
- Artikelen zijn niet beschadigt (tenzij dit bij de levering is opgemerkt en is aangegeven bij Circle of Trust)
- Artikelen zijn niet gedragen en/of gewassen
- Originele labels zijn onbeschadigd en nog op de originele manier bevestigd aan het artikel
- Binnen 14 dagen na ontvangst dient de klant de artikelen retour te melden en daarna verzenden
Als de geretourneerde artikelen niet aan deze criteria voldoen, zal het pakket terug worden gezonden naar de verzender.
- Meld je retourzending bij ons aan via de retourpagina.
- Wij bieden éénmalig per order, tegen een gereduceerd tarief, een retourlabel aan via ons retourportaal
De gereduceerde prijs ligt tussen de € 3.95 en € 9.95 (afhangende van het land en de retouroptie)-
- DHL en DPD afgeven vanaf €3.95 (binnen Nederland)
- Thuis ophalen met UPS of DHL vanaf €6.95 (binnen Nederland)
- DHL en DPD afgeven vanaf €8.95 (niet in Nederland)
- Thuis ophalen met DHL vanaf €9.95 (niet in Nederland)
- DHL en DPD afgeven vanaf €3.95 (binnen Nederland)
-
- Houd er rekening mee dat Circle of Trust geen verzendkosten vergoedt, alleen de aankoopprijs van de geretourneerde artikelen waar nodig.
- Verwijder alle oude verzendlabels en barcodes van het retourpakket. Hierdoor kan het pakket niet nogmaals verkeerd bij u aangeboden worden.
- Wij streven ernaar om uw retourzendingen binnen 10 werkdagen na ontvangst te verwerken, u ontvangt hierover een e-mailbericht.
Ik heb het retourpakket weer thuis ontvangen? Hoe kan dit en wat nu?
Dit komt doordat er nog oude verzendlabels op het pakket zitten. Deze moeten, voordat u het pakket retour zend, eraf gehaald worden.
Helaas kunnen wij geen 2e retourlabel met korting aanbieden.
Je kunt het order wel nog retourneren op eigen kosten.
Ons retouradres hiervoor is
Circle of Trust Webshop
Schweitzerlaan 42
1187 JD
Amstelveen
Vergeet niet uw ordernummer te vermelden op uw retourpakket voor een tijdige retourverwerking.
Artikelen die niet in de Circle of Trust webshop zijn gekocht accepteren wij niet, neem hiervoor contact op met de winkel of webshop waar je het artikel hebt gekocht.
Het door mij ontvangen artikel is beschadigd, wat kan ik doen?
Als je een beschadigd of gemankeerd artikel ontvangt dan mag je dit aan ons retourneren.
Vergeet niet om nieuwe artikelen altijd even te controleren bij ontvangst.
Als er iets mis mee is laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten via het volgende e-mailadres: info@circleoftrust.nl
Houd er rekening mee dat gemankeerde artikelen tot 14 dagen na ontvangst kunnen worden geretourneerd. Gemankeerde artikelen worden zo mogelijk vervangen en anders vergoed.
Mocht je hier nog vragen over hebben dan mag je ons natuurlijk altijd even mailen of bellen
email : info@circleoftrust.nl
telelfoon : 020-3450155
Sale & Kortingscodes
Artikelen gekocht in een Sale of met een kortingscode mag u binnen de retourtermijn van 14 dagen retourneren.
Ook hier geldt:
- Artikelen zijn niet beschadigd (tenzij dit bij de levering is opgemerkt en is aangegeven bij Circle of Trust)
- Artikelen zijn niet gedragen en/of gewassen
- Originele labels zijn onbeschadigd en nog op de originele manier bevestigd aan het artikel
- Binnen 14 dagen na ontvangst dient de klant de artikelen retour te melden en daarna verzenden
Kortingscodes kunnen niet achteraf worden toegepast op eerder geplaatste orders en zijn tijdelijk geldig, tenzij anders vermeld.
Betaalmogelijkheden
Wat zijn mijn betaalmogelijkheden op de Webshop?
Er zijn diverse mogelijkheden om te betalen op de Circle of Trust Webshop.
Je kan betalen via de volgende opties
- Afterpay
- Visa
- Mastercard
- Paypal
- iDEAL (bijna alle banken)
Is het veilig om mijn creditcard informatie te gebruiken op de Circle Of Trust Webshop?
Het is onze hoogste prioriteit om je persoonlijke informatie te beschermen en delen- of verkopen geen informatie met/aan derden. Alle orders worden geplaatst via een beveiligde internet connectie, hierbij word gebruik gemaakt van SSL (Secure Sockets Layers) encryptie technologie.
Kan ik een bestelling plaatsen via de telefoon of e-mail?
Vanwege veiligheidsoverwegingen is dit niet mogelijk.
Heb ik een account nodig om een order te plaatsen?
Nee, je hebt geen account nodig. Het is mogelijk om een bestelling te plaatsen zonder een Circle Of Trust account.
Ik word steeds terug gelinked naar mijn winkelmandje, wat kan ik doen?
Als je herhaaldelijk terug wordt geplaatst naar je winkelmandje dan is het mogelijk dat een artikel niet meer op voorraad is. Als je je browser verfrist (druk op F5) dan zie je de geüpdate pagina. Als het probleem hiermee nog niet is opgelost, probeer dan het artikel even te verwijderen en het opnieuw in je winkelmandje te plaatsen.
Technical
Wat als ik een error krijg op de webshop?
Onze webshop zou ten allen tijden goed moeten werken, mocht je toch een error krijgen dan zouden wij het waarderen als je het (eventueel met een screenshot) aan ons laat weten via het volgende e-mailadres: info@circleoftrust.nl
Ik ben mijn paswoord vergeten, wat kan ik doen?
Als je je paswoord bent vergeten, ga dan naar de "Login" pagina en klik op de text: "Uw wachtwoord vergeten?" en volg de instructies.
Contact
Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
Als u vragen of suggesties heeft, dan kunt u deze sturen naar het volgende email adres: info@circleoftrust.nl
Wij beantwoorden je bericht zo spoedig mogelijk.
U kunt ook ons ook bellen op 020-3450155
Onze klantenservice is aanwezig tijdens kantooruren (09:00 t/m 16:00) van maandag tot vrijdag met uitzondering van feestdagen.
Privacy en online beveiliging
Privacy Policy
Wij zijn toegewijd om de privacy van onze klanten te beschermen. Wij delen geen persoonlijke informatie met derden.
Is het veilig om mijn creditcard informatie te gebruiken op de Circle Of Trust Webshop?
Het is onze hoogste prioriteit om je persoonlijke informatie te beschermen en delen- of verkopen geen informatie met/aan derden. Alle orders worden geplaatst via een beveiligde internet connectie, hierbij wordt gebruik gemaakt van SSL (Secure Sockets Layers) encryptie technologie.
Producten
Hoe kan ik zien of een bepaalde maat op voorraad is?
Maten die in een grijs vakje staan en zijn doorgestreept zijn niet op voorraad.
Als je wilt weten of/wanneer een bepaalde maat weer op voorraad komt, klik dan op de maat die niet op voorraad is en meld u aan voor een voorraadmelding
Houd er rekening mee dat als je een artikel in je winkelmandje hebt, het nog steeds kan worden aangeschaft door een andere klant. Het artikel is pas verkocht zodra je het gehele betaalproces hebt doorlopen.
Wat als een artikel niet meer op voorraad is?
Wij doen ons best om onze voorraad aangevuld te houden, het kan echter gebeuren dat er maten uitverkocht raken. Wij kunnen altijd proberen om een maat na te bestellen.
Wettelijke registratie en VAT nummer
"www.circleoftrust.nl" en de Circle of Trust Webshop staan geregistreerd onder de bedrijfsnaam Premium Fashion Brands BV, gelegen te Amstelveen op de Schweitzerlaan 42, en staat geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nr. 34239187.
Het BTW nummer is NL815222440B01
- Nieuwe Collectie Nu Online
- Gratis bezorging in Nederland & België